Twitter Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon

kasersky internet security2012 හොරාටගමුද?? 0

Gayan Anurada | 4:48 PM | ,




කැස්පා කියන්නෙ මම කැමතිම සොෆ්ට්වෙයාර්  එකක් ඉතින් කොම්පියුටරයක් ගනිපු දවසේ ඉදලා
 මම මේක උස්සන්න   ෆුල් ට්‍රඉ  එකක් දෙනව මොන කොම්පියුටරෙත් ෆොර්මෑට් කොරල තමා 
නවතින්නේ. අපිට ඉතින් සල්ලි දිලා ගන්න පුරුද්දක් නෑහෑනේ. සල්ලි දිලා ගන්නවා නම් 1900 
විතර වෙනවා. දේයියො සල්ලිමට හම්බුනා සුපිරි කි දෙන ප්ලේස් එකක් ඉතින් මට හිතුනා
 තනියෙන් කන්නෙ මොකටද බෙදාගෙන කන්න
                                                           




ඔන්න කට්ටියට බලා ගන්න  මගේ කොම්පියුටරෙ ස්ක්‍රීන්ප්‍රින්ට් එකකුත් දැම්මා



මුලින්ම කැස්පා සෙටප් එක නැත්නම් බාගන්න  මෙන්න ලින්ක් එක
තියෙනවනම්  අවුලක් නැහැ install කරන්න


මෙතනින්  key ටික බාගන්න 

                          password:anurada

 දැන් manage licenceගිහින්ට්‍රේල් trail key එක delete කරන්න.
පහත රැප බලන්න






kav2012 How To Activate Kaspersky 2012 using Key File


මතක තියා ගන්න ඉන්ටර්නෙට් connection disableකරන්න



kav2012 activated 3 How To Activate Kaspersky 2012 using Key File












මෙතනදි මම දෙන  key එකක් browse කරලා select කරන්න.


kav2012 activated final message How To Activate Kaspersky 2012 using Key File


දැන් හොරාට ගන්න බැහැ  කියන කැස්පා අපි හොරාට අරගෙන. ලොවෙත් නෑ.
කොහොමද වැඩ.
වැඩේ හොද නම්   කොමෙන්ට් කොරන්න.එහෙනම් අපි යනවා වටින දෙයක් අරගෙන ආපහු  එන්නම්

key block කරොත් කොමෙන්ට් එකකින් මට කියන්න  මම අලුත් key දෙනවා බය වෙන්න එපා.





0 Responses So Far: